Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Schweizer Surfer

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Schweizer Surfer

Also da viele Schweizer ja auch die Surf aboniereren und lesen, braucht es doch auch einen Ch-Zene-Treff auf der Homepage der SURF...........

Also jetzt seit Ihr gefordert.

Haut rein Schweizer und Schweizerinnen!

Gruss
    Mario

Sailloft Import Ch
    Surf&kite Surfpardies Pratteln
    Zuletzt geändert von tema76; 02.12.2008, 11:48.
    It is a long way to rock n roll........windsurfing switzerland powered by SAILLOFT www.sailloft.ch

chan mer da au uf ch-dütsch schriibe oder mues mer hochdütsch?

ich schreibe meist bei den schwarzwäldler mit, da dort auch viele am bodensee surfen.

aber ja, finde es natürlich toll, wenn es auch einen schweizer treff gibt!

bin von winti und surfe hauptsächlich in steckborn, urnersee oder in domaso. manchmal geh ich auch in niederuster an den greifensee.

joa, liebs grüessli
    sheshe
    "Ich komme von einer Farm in der Wüste, wo es weit und breit keine Wellen gibt. Also, wenn ich Wave-Weltmeister werden kann, dann kannst du es auch, wenn du nur willst - Live your dream!!"

surf-wiki.com

Kommentar

Schwizerdütsch und dütlich

jo sheshe mr chönne natürlig au in unsere landssproch kommuniziere denn chönne unseri fründe us Dütschland chli üebe bim mitläse und verstöhn uns denn irgendwenn au no GRINS
      Zuletzt geändert von tema76; 01.12.2008, 18:22.
      It is a long way to rock n roll........windsurfing switzerland powered by SAILLOFT www.sailloft.ch

Kommentar

Klar verstehn wir Euch und es macht Spass es zu lesen. Also los!

Gruss
        Tourensurfer

Kommentar

Zitat von tourensurfer Beitrag anzeigen
          Klar verstehn wir Euch und es macht Spass es zu lesen. Also los!

Gruss
          Tourensurfer
          Moin Tuuresörfer
          Schwyzerdütsch isch nid gliich Schwyzerdütsch. Dr Schesche u dr Mario läbe ja rächt nach ar dütsche Gränze. Je witer südlech dass de chunsch, desto frömdartiger wird d Schprach. I chume us em Bärner Oberland u dert hets fasch i jedem Tau e angere Dialäkt. We eine usem hingerschte Chrache redt, isch das mängisch o für ne Basler oder e Zürcher nid immer eifach z'verstah.
          Ds gröschte Problem isch aber, dass es im Schwyzerdütsch gar ke verbindlechi schriftlechi Grammatik git, äs cha jede schribe wis ne grad so tüecht. (Wi Figura zeigt.)

Ä liebe Gruess
          Röbu

Kommentar

darf man hier auch als hochdeutsch schreibender, in zürich lebender deutscher mitreden :-)

bin am zürisee, greifensee, walensee, sihlsee zu finden ...

gruss
            german
            Verkaufe: Rarität, Gun Sails EuroWave von 1991, wie neu ...

Kommentar

Schwyzerdütsch isch nid gliich Schwyzerdütsch. Der Schesche un der Mario leben ja recht nach anner deutschen Grenze. Je weiter südlich das du kommst, desto fremdartiger wird die Sprach. Ich komm aus dem Berner Oberland und dort hats fast in jedem Tal en anderen Dialekt. Wenn einr unsere hinterste Sprache redt, ist das meistens och für nen Basler oder nen Zürscher einfach nur Käse verstehn.
              Das grösste Problem ist aber, dass es im Schwyzerdütsch gar kein verbindlich schriftliche Grammatik gibt, es kann jeder schreiben was einem grad so duenkt. (Wie Figura zeigen.)
              _

Passt es so? Oder muss man Tau mit Gau uebersetzen?
              Inhaltlich ist ja schon forumsweit bekannt, dass SheShe und Mario auch gern dass eine oder andere Rehkitz aus'm Schwarzwald mitgehen lassen

Gruss
              Joe
              Zuletzt geändert von tourensurfer; 01.12.2008, 23:05.

Kommentar

Zitat von tema76 Beitrag anzeigen
                jo sheshe mr chönne natürlig au in unsere landssproch kommuniziere denn chönne unseri fründe us Dütschland chli üebe bim mitläse und verstöhn uns denn irgendwenn au no GRINS
                Hoi,

häjo, s'läse isch jo besr äls zuhöre. Bin jo numme mit Höchdüschte unterwägs und ihr schwätze jo au nummr schnöller, da chapieri jo fascht nüt me.

Chönnt ihr dann schön schribe, wenss Fönstürmli git?
                Mei da wäri jo häpi.

Grzüezi
                s'bollehuetmaidli.
                Ciao Ragazzi en completo nero

Kommentar

Föhn-Info für Schwarz

Zitat von steffsoni Beitrag anzeigen
                  Hoi,

häjo, s'läse isch jo besr äls zuhöre. Bin jo numme mit Höchdüschte unterwägs und ihr schwätze jo au nummr schnöller, da chapieri jo fascht nüt me.

Chönnt ihr dann schön schribe, wenss Fönstürmli git?
                  Mei da wäri jo häpi.

Grzüezi
                  s'bollehuetmaidli.
                  Jo am Weekend wärs glaub nid schlächt gsi mit Föhn aber wenn i dr dänke denn gib i dr Bscheid

Gruess
                  Mario-

Kommentar

Zitat von tourensurfer Beitrag anzeigen
                    Passt es so? Oder muss man Tau mit Gau uebersetzen?

Gruss
                    Joe
                    Hey Joe

Yep. Du hast richtig übersetzt. Ausnahme: Ein "Chrache" bedeutet der hinterste, entlegendste Winkel eines Tales.

Im Übrigen: letzten Sonntag auf dem Urnersee:
                    http://www.stehsegelrevue.com/pod/20081202100619/
                    Etwas für die Jüngeren. Da spiel ich den Alters-Jokermach auf Weichei und markiere den Warmduscher.

Gruss
                    Robi

Kommentar

Find i cool,
                      viel lecht schraib i denn a bissl effters bei eich mit ois bei de Fischkepf.
                      Do kant i dann ja a moi mei sprach aus m gai auspacka.

Pfiad d eich

OLI
                      also visit:
                      www.ger-262.jimdo.com

Kommentar

hehe aber dein bayrisch versteht man (meiner meinung nach) viel schlechter als schweizer deutsch aber sicher, mach das doch. wo gehst du meistens surfen?
                        "Ich komme von einer Farm in der Wüste, wo es weit und breit keine Wellen gibt. Also, wenn ich Wave-Weltmeister werden kann, dann kannst du es auch, wenn du nur willst - Live your dream!!"

surf-wiki.com

Kommentar

Zitat von sheshe Beitrag anzeigen
                          hehe aber dein bayrisch versteht man (meiner meinung nach) viel schlechter als schweizer deutsch aber sicher, mach das doch. wo gehst du meistens surfen?
                          Süd Bayern - oberbayern / Österreich ..... also nix schwitz
                          also visit:
                          www.ger-262.jimdo.com

Kommentar

So wird des nix mit euerm Stammtisch
                            also visit:
                            www.ger-262.jimdo.com

Kommentar

hehe ja wir sind halt einfach untervertreten hier... ^^ aber ich habs auch schon gedacht

surf-wiki.com

Kommentar

Lädt...
                              X